ΑΕΠΠ -ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2017



Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΕΠΠ

Τα θέματα των πανελληνίων όσον αφορά για το μάθημα "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" κοινώς ΑΕΠΠ για το σχολικό έτος 2016-2017 ήταν με μια πρώτη άποψη διαβαθμισμένα.Πιο συγκεκριμένα στο Θέμα Α απαιτούσαν καλή γνώση της θεωρητικής πλευράς του μαθήματος καθώς επίσης και του πρακτικού επιπέδου των ασκήσεων όσον αφορά την επίλυση λογικών εκφράσεων, καθώς και την καλή προετοιμασία των μαθητών πάνω στις δομές επανάληψης βλέπε πίνακα τιμών .
Στο Θέμα Β ίσως αυτό που απαιτούσε λίγο παραπάνω χρόνο ήταν το θέμα Β1 με την συμπλήρωση των κενών , αυτό ίσως απαιτούσε οι υποψήφιοι να ήταν άριστα προετοιμασμένοι και να είχαν και την αντίστοιχη πείρα από τα φροντιστήρια.
Το Β2 θέμα ήταν σχετικά εύκολο και όχι χρονοβόρο για τους υποψηφίους.
Το Θέμα Γ  ήταν βατό και έπρεπε οι μαθητές να είχαν προετοιμαστεί είτε στο σχολείο με παρόμοια άσκηση ειδικά στο Γ3 υποερώτημα είτε οι καθηγητές των φροντιστηρίων να έχουν λάβει ιδιαίτερη μέριμνα, κατά την άποψή μου ήταν και εν ολίγοις αναμενόμενο .Το μόνο μαι πολύ μικρή ασάφεια όσον αφορά το είδος αρχικοποίησης του Γ1γ υποερωτήματος. έπρεπε να διευκρινίζει ότι ο πίνακας έπρεπε να αρχικοποιείται με μηδέν τιμή , ίσως γιατί κάποιοι υποψήφιοι μπορεί να τον διάβασαν .
Το Θέμα Δ ήταν κατανοητό είχε να κάνει με τη χρήση υποπρογραμμάτων καθώς και τον τρόπο διαχείρισής τους από το κυρίως πρόγραμμα.
Σε γενικές γραμμές επειδή κάπου γράφηκε ότι τα φετινά θέματα ήταν ίδιου επιπέδου με τα περσινά αυτό δεν ισχύει. Σαφώς και τα θέματα του 2016 ήταν πιο εύκολα .
Τα θέματα του 2017 ήταν πιο απαιτητικά καθώς είχαν συνδυασμό από όλα τα κεφάλαια , οι μαθητές που είχαν πάρει στα σοβαρά το μάθημα και είχαν κάνει πάρα πολύ καλή προετοιμασία ήταν σε θέση να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των θεμάτων , και να διαχειριστούν το χρόνο τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου